tirsdag 18. november 2008

Hilsen fra Mommi, Jerusalem, 18. november 2008.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Javell og god kveld.
Nydelig filmstjerna.Forstår du suge til deg alt der nere.Har reist på tur med deg,så eg veit du
like alt nytt og er så posetiv.Glømme aldri afrikaturen vår.Pass på mommi så hu ikkje går t filmen.God natt eg e hekta på blogg elle ka d hette.Grethemor

Chris sa...

Tante Gretha! Når kjeme du å besøke meg?
Eg har rom t deg eg. Me kan gjer så masse. Dødehavet ska visst vær bra for gikta.
Kom kom.
Christian

Anonym sa...

Javell.
Takk Christian.Du e den kjekkaste gytten i verå.Heldige hu så får deg.Pass opp for desse jødedamene,dei vil vera heima med morå og heile slektå.Alså du må bu i jødeland så me lerte på skulen.Ka ska tantene gjera då?.Gratla me vell overstått dag.
Ikkje slepp mor di laus me pengetaskå.Husk hu ska ha bryllup.
Hilsen ei me erfaring.(svina dyrt)

Anonym sa...

Godt å sjå at alle trives!:) Glede meg te dokke kjeme tebake!